Opis działalnościKubota SA (KUB)
Spółka działa w segmencie sprzedaży detalicznej i hurtowej odzieży, akcesoriów oraz obuwia, importując większość towarów z Azji. Prowadzi współpracę marketingową z WOŚP, Allegro i polskim Amazonem. Realizuje kontraktacje B2B dla sieci handlowych jak Decathlon czy Sportano. Wprowadza nowe kolekcje klapków, w tym modele personalizowane dla znanych marek. Produkty spółki są promowane w ponad 3000 sklepach Jeronimo Martins Polska. Firma intensyfikuje współpracę z klientami akademickimi i sportowymi, takimi jak Akademicki Związek Sportowy czy kluby piłkarskie. Uczestniczy też w targach branżowych, jak Międzynarodowe Targi Reklamy i Druku "Promo Show".
Kapitał akcyjny
- Kapitalizacja (zł)21 083 961
- Liczba akcji (szt.)1 484 786
- Liczba głosów na WZA1 484 786
- Kapitał akcyjny (zł)148 479
- Cena nominalna akcji (zł)0,10
- Liczba dużych akcjonariuszy4
- Liczba akcji dużych akcjonariuszy (szt.)1 021 795
- % akcji dużych akcjonariuszy68,79
- Liczba głosów dużych akcjonariuszy1 021 795
- % głosów dużych akcjonariuszy68,79
- Free float (%)31,18