Opis działalnościDigital Network SA (DIG)
Grupa koncentruje działalność na rynku cyfrowej reklamy zewnętrznej (Digital Out Of Home). Zarządza ogólnopolską siecią 20 tysięcy ekranów reklamowych LED oraz LCD, zdywersyfikowanych pod względem wielkości i lokalizacji. Nośniki znajdują się w centralnych punktach miast, na dworcach kolejowych, lotniskach, w galeriach handlowych, sklepach wielkopowierzchniowych oraz przy głównych arteriach komunikacyjnych. Dzięki posiadanej infrastrukturze, spółka oferuje zasięgi reklamowe w skali kraju oraz organizację kampanii promocyjnych na nośnikach cyfrowych. Pośrednictwem w sprzedaży oferty reklamowej zajmuje się spółka zależna Screen Network sp. z o.o. Udział przychodów z reklamy zewnętrznej w łącznej sprzedaży wynosi 98%.
Kapitał akcyjny
- Kapitalizacja (zł)350 986 054
- Liczba akcji (szt.)4 238 962
- Liczba głosów na WZA4 238 962
- Kapitał akcyjny (zł)4 238 962
- Cena nominalna akcji (zł)1,00
- Liczba dużych akcjonariuszy1
- Liczba akcji dużych akcjonariuszy (szt.)2 721 808
- % akcji dużych akcjonariuszy64,20
- Liczba głosów dużych akcjonariuszy2 721 808
- % głosów dużych akcjonariuszy64,20
- Free float (%)35,79