Tematy
Grupa skupia się na tworzeniu własnych kompleksowych kolekcji odzieży, skierowanych głównie do kobiet powyżej 30 roku życia, w atrakcyjnym segmencie markowym. Produkcja jest zlecana na zewnątrz, po czym sprzedaż odbywa się poprzez sieć salonów firmowych oraz sklep internetowy. Na dzień 31 marca 2024 roku grupa posiadała 210 salonów o łącznej powierzchni 46,0 tys. mkw., w tym 197 salonów marki Monnari (z czego 20 franczyzowych) oraz 13 salonów marki Femestage. Spółka zarządza markami Monnari oraz Femestage.
Nazwisko i imię | Funkcja | Od dnia | Funkcje aktualnie sprawowanew innych spółkach |
---|---|---|---|
Misztal Mirosław | prezes zarządu | 2010-03-12 | - |
Nazwisko i imię | Funkcja | Od dnia | Funkcje aktualnie sprawowanew innych spółkach |
---|---|---|---|
Pierzyński Jacek | wiceprzewodniczący RN | 2013-12-31 | - |
Wojnicki Zbigniew | członek RN | 2010-12-01 | - |
Zatorski Ryszard | członek RN | 2011-06-30 | - |
Kotwas Jerzy | członek RN | 2019-05-24 | - |
Bedyniak-Walaszczyk Dorota | członek RN | 2023-06-16 | - |
Majka Adam | członek RN | 2009-04-28 | - |