Opis działalnościMonnari Trade SA (MON)
Grupa skupia się na tworzeniu własnych kompleksowych kolekcji odzieży, skierowanych głównie do kobiet powyżej 30 roku życia, w atrakcyjnym segmencie markowym. Produkcja jest zlecana na zewnątrz, po czym sprzedaż odbywa się poprzez sieć salonów firmowych oraz sklep internetowy. Na dzień 31 marca 2024 roku grupa posiadała 210 salonów o łącznej powierzchni 46,0 tys. mkw., w tym 197 salonów marki Monnari (z czego 20 franczyzowych) oraz 13 salonów marki Femestage. Spółka zarządza markami Monnari oraz Femestage.
Kapitał akcyjny
- Kapitalizacja (zł)152 815 445
- Liczba akcji (szt.)30 563 089
- Liczba głosów na WZA35 141 845
- Kapitał akcyjny (zł)3 056 309
- Cena nominalna akcji (zł)0,10
- Liczba dużych akcjonariuszy4
- Liczba akcji dużych akcjonariuszy (szt.)20 273 925
- % akcji dużych akcjonariuszy66,31
- Liczba głosów dużych akcjonariuszy21 853 925
- % głosów dużych akcjonariuszy46,52
- Free float (%)57,38